یک داغیاد خسته و یک رنج موبه مو
اینجا فقط دروغ نمانده است لعنتی
یک ذره از صداقت گل های ده بگو
دیگر بس است این همه تنهایی و فراق
مردم از این غریبی و از حس جست و جو
بی سرزمین تر ازهمه شعرهای باد
دنبال دوست آمده ام کوچه ، کو به کو
دلتنگی شبیه غزل های زخمی است
من ماندم غریبی و این درد روبرو
رها، کسی شبیه خودم...ما را در سایت رها، کسی شبیه خودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166